3a. etapa : Campillo de Altobuey-Cuenca

Altura màxima: 1173 m.  Ascens acumulat 882 m

El camí aproximadament el 75 % va per camí o senderes

La senyalització : Correcta i suficient

De Campilllo de Altobuey sortim a les 8h20' del matí i, com sembla ja costum, iniciem la nostra ruta en pujada suau però constant. El Camí pedregós aprofita una vella carretera. En acabar la pujada seguim per la CM 211 fins Almodóvar del Pinar. Dehesa i pastorA Almodóvar, parem a visitar el poble i en Manel, encarregat del control de les credencials, s'atura a la farmàcia per segellar. Seguim camí cap a Monteagudo de les Salines, però ara la pujada és molt més pronunciada. Superada la pujada, abandonem la carretera i seguim per una carrerada que s'endinsa en un bosc de pins amb bon pis i ben senyalitzada.. El paisatge mereix ser contemplat. El Camí discorre per terres de pasturatge oví i boví, però predominen les finques amb ramats d'ovelles i cabres. Trobem un pastor que segons ens explica està jubilat, havia estat camioner, però els seus fills no volen seguir de pastors i fins que vengui aquest ramat no li queda més remei que vigilar-lo. Coses de la vida!. Deixem el pastor i al cap de poc arribem a Monteagudo on parem a esmorzar, les nostres forces començaven a minvar. Preguntem a un guarda forestal si hi havia problemes per travessar la finca de Navarramiro, ja que, segons les nostres notícies, l'amo posava problemes per travessar-la. El forestal ens va assegurar quel l'amo de la finca havia perdut el plet que hi havia sobre el dret de pas, ell s'hi oposava, per tant el camí estava obert a tothom, això sí, cal deixar les portes tal com les trobes. Així ho vam fer. Quejigos i pins ens van acompanyar en tot el trajecte. De Navarramiro, la Carrerada Reial de Múrcia continua cap a Fonts. La construcció de la via de l'AVE ha trastocat un tros de camí, però no suposa cap problema, la lògica i alguna que altra senyal t'ajuden a no cometre errors. A Fuentes parem i vam poder comprovar perquè es diu així el poble. CuencaDiverses fonts naturals donen naixement al riu Moscas. A Fuentes, cal passar a l'altra banda del riu per seguir cap Mohorte. El camí, ben senyalitzat, arriba un moment que s'acaba, davant ens queda una gran finca de cereals amb tres pins, cal seguir recte, els pins ens han de quedar a la nostra esquerra, a l'altre costat de la finca el camí torna a aparèixer. Es passa per Mohorte, que deixem de banda i continuem la sendera per arribar a la Melgosa. Aquí vam agafar el lateral de la carretera N-420. La N-420  suporta bona circulació, fins a Conca. Arribem  a Conca a les 15h 10' i, ens dirigim al centre de la ciutat on tenim reservada la nostra estada a l'Hostal Castilla situat al c / Diego Jiménez, 4-1r Tf.969225357. Durant tota la tarda i part de la nit ens dediquem a fer el giri pel centre històric de Conca, que per cert, cal visitar detingudament, ja que hi ha molt per veure i variat.